Monday, March 19, 2012

Kawen...Kawen...Kawen ...

Hello kawan2...
lama rsanye tidak m'update blog ni...dh bersawang2... silap2 law mcm rumah lama yang ditinggalkan, boleh ada serangga2 lagik..heeeeeee

utk kali ni, nak cite pasal kawen...
sape kawen?
aku? cnfirmlah x kan.. jauh lgi perjalanan utk ke situ....
uhuk!!!! sadis tol...bila la giliran aku kan....
insyaALLAH ogy...
Perancangan ALLAH adalah yang TERBAEK..
yakin dgn itu, hati jadi tenang semula..
ok dah...

mcm ni....
aku ada 3 org sepupu yg sebaya & ketiga2nye adalah perempuan...
heeeeeeee
dan salah seorang dari kami sudahpon mendirikan r/tangga bulan 3/2012 dgn Adam pelengkap hidupnya....
nak taw sape dia? dia la Nurul Syuhada Binti Hassan...
sepupu ni duduk raub, keje as a teacher...
tahniah cikgu a.k.a Nurul


ok... Jom tgk pic2 yg aku sempat snap...


p/s... Kami sebaya.. 1 down, 2 to go... heeeee



p/s.... pengantin tengah bersanding....



p/s.... aku ngan pengantin... pendeknye aku..ahakssss


p/s... Pic ni taken by adik bongsu ngek! hahaha.. syg kamu adik



p/s... Amik berkat!!! hahahaha




oh dah... dh penat tggu line dok upload lembab mcm siput....

utk pasangan pengantin...
didoakan agar bahagia hingga akhir hayat.....
(^____^)


ok chekidauuuuuutttttttttttttttttttt

No comments:

Post a Comment