Friday, November 18, 2011

Aku Sayang Ko mek!!!!!


Seyesly!!!
aku sayang ko aini..... ko ada time aku suka...time aku sedeyh ko pown ada...
senang kata, ko ada ketika memerlukan...
bangga x bila aku cakap cmtuh?
cnfirm bangga kan?
huahuahua....
taw dah....ko kan suke nek lift tekan sndiri....
hahaha.....

aku gurau jek mek...jgan amek hati ek...law ko majuk ngan aku, aku nak kawan ngan sape?
uhuk!!!
xkan nak suh kawan ngan yaya kot...xmaw la..
adik ko mcm xda perasaan jek bila cakap ngan aku...
seolah2 aku cakap ngan dinding umah ko!!!
sadis tol~~


4 ur information.....eceh!!! speaking london la plak...hihi
aku sajek jek naekkan post khas utk ko kali n...
secara jujurnya, aku sgt2 bersyukur dapt kawan mcm ko eini....seyes!! aku xtipu...
& aku berterima kasih sgt2 pada ko sebb sudi jadi kawan aku....
aku n jahat...sebb tu xda org nak kawan ngan aku....
bila aku jahat, org yg layak berkawan dengan aku jgak adalah org yang jahat ...
dan org jahat itu adalah ko!!!!!
hahaha.....
(^_^)

weh, thanks taw jadi kawan aku.....
aku nak cakap depan2 segan...makanya, aku coretkan isi hati di dalam blog aku sendiri....
aku menulis utk meluahkan isi hati....
isi hati yang kadang2 diri sendiri pown xfaham...
payah kan??
ko jek faham aku...hihi....

selagi aku masih bernafas....aku akan jaga persahabatan kita..
aku xkan sesekali khianati ko beb!
mcam mana ko jaga hubngan kita n, aku pown akan buat mcm tuh...insyaALLAH...
macam mana ko jaga hati & perasaan aku, mcm tu jgaklah aku....
aku xnak kehilangan kawan yg BAIK macam ko!
aku syg ko taw...xmaen2 ni..
aku syg ko! faham x? sayang!

aku doakan ko bahagia dunia & akhirat...
cepat2 kawen moga aku dpt makan nasi minyak ko...moga aku dpt tgk ko sanding...
& aku mendoakan ko jumpa org yg btol2 sygkan ko...bukan hanya utk mempermainkan ko....
doa aku sentiasa ada utk ko....
aku nak tgk ko bahagia...
bila ko bahagia....aku turut bahagia....bila ko kecewa, aku turut merasa...
ibarat kata pepatah

" CUBIT PEHA KIRI, PEHA KANAN TURUT MERASA"

k la, dah xtaw nak tulis apa....

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



No comments:

Post a Comment