Wednesday, September 14, 2011

< SOALNYA HATI >

Ya ALLAH....
Bingungnye apabila sesuatu masalah melibatkan soal hati....
aku terlalu takut YA ALLAH...
terlalu takut utk memberi separuh hati ini utk orang lain..
orang laen yang bernama LELAKI....


Bukan menidakkan kewujudan lelaki adalah utk menjadi pendamping wanita...
tidak sesekali.....
cuma....
pengalaman lepas membuatkan aku lebih berhati2...
berhati2 dalam memberikan hati ini kepada orang lain....


aku bimbang kecewa lagi YA ALLAH...
terlalu perit...sakit....
sehingga makan bulan utk merawatnya...
ckuplah sekali......
andai satu hari nnt terjumpa dgn yang benar2 menyayangiku....
biarlah dia yang terakhir......
Moga dialah pembawa sinar kebahagiaan utk aku......
dapat membimbingku Dunia & Akhirat...
insyaALLAH....


bukan tiada yang menanti.... ada...
cuma aku belum bersedia....
bersedia utk memberi komitmen kepada dia....
dan belum bersedia utk kecewa kali kedua...
insyaALLAH, andai ada jodoh kami, Tuhan akan membantu mempermudahkannya....
andai benar2 dia ikhlas denganku, Tolonglah bukakan pintu hatiku utk dia YA ALLAH.....
utk menerima dia dalam hidupku.....

InsyaALLAH.....





No comments:

Post a Comment