Friday, April 22, 2011

Saya Sayang Dia

saya syg dia...
dia anak sedara saya....
darah daging saya...
mana boleh sya xsyang...

ya...saya akui..sya selalu marah dia...
tapi??
saya marah b'sebab..
dia wat salah...sya kena marah..sebb nnt dia ingt..apa jek yg dia wat sume btol...sya xnak mcm tuh.....
dia xbca bku...xwat latihan...sya kena marah..law xmarah cmne dia nak berjaya....
sya nak dia berjaya..jadi kebanggaan mama & ayah dia....
sya nak dia berjaya macm anak org lain....

mmg dalam kokurikulum...dia mmg cemerlang....Perfect!!!
siap dpt anugerah olahragawan lagi...
tpi...
pada sya xckup dgn cmerlang dengan sume tu jek..
sya nak dia cemerlang dlm pljaran gak...
xsalah kan??
sya nak yg terbaek utk dia....

to haiqal...mak teh marah2 bukan sebb benci haiqal...
mak teh syg haiqal...mcm spupu haiqal yg laen...
cuma...
law wat salah...mak teh kena marah...

mak teh haiqal berjaya...
dpt 5A upsr..
okeyh...
makteh janji...
law dpt jek 5A...
henpon bimbit menanti anda...
okeyh....


daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment