Friday, April 8, 2011

ALHAMDULILLAH... TUHAN SELAMATKANKU

6. April. 2011
Terima kasih YA ALLAH... kau telah selamatkn aku dan juga ayahku pada tarikh berkenaan..itu merupakan tarikh keramat bgi aku..korang nak taw kenapa???

Aku hampir2 terlibat dengan kemalangan....sume salah aku..sape suh khayal time drive...xpasal2 cuak skejap...habs menggigil satu badan...aku pon tataw cmne leh khayal....TAPI...rasanya mcm da fokus time tu...sebb lori bnyak kt sbelah....ntah mcm ne...tiba2 tersedar yang ayah aku dh pegang stereng kete...nsb ada abah....abah mmg hebat!!!!

Law xda ayah aku...cnfirm dh berpusing kete...lalu merempuh kenderaan di laluan sebelah...aku mmg cuak...disebbkan cuak tulah....aku gi tekan brek...giler punye kuat aku tekan, smpai berbunyi tayar kete....dalam kelam kabut tu...abah sempat jerit..lepas brek tu!!! pap!!! terus aku lepas....ALHAMDULILLAH....kete terus berjalan spt biasa....fuhhhh....selamat...ALHAMDULILLAH...itulah ayat 1st yg kuar dri mulut aku after kejadian tuh....

Skrg ni...law diingt2 balek kejadian tuh...mnitik air mata...Aku berterima kasih pda Tuhan...kau berikan aku seorang ayah yang sgt hebat.. mampu bertenang dalam apa jua keadaan...kau telah selamatkan nyawa kami berdua...law la ditakdirkan terjadi apa2....mmg aku xdpt maafkan diri aku...sebb kecuaian aku...aku hampir2 mencelakakan ayah aku...huhuhu...terima kasih YA ALLAH..Terima kasih...

Betul la kata mak ...law benda nak jadi, sekelip mata pon boleh...xyah tunggu lama2...kita xdpt jangka benda tu nak berlaku...huhu....kat mana nak berlaku pon kita xtaw....btul...sy sokong mak!!

Aku agak sedikit fobia nak drive wat msa skrg....cuma mampu duk umah jek...law nak gi tmpt jauh2 sket.mgkin ajak ayah teman....takut!!! tapi hopefully....perasaan aku ni akan segera hilang...

k la....pada kawan2 yg dah ada kete sndiri...drive hati2 yea....jgan khayal cm sya...malang xberbau....badan kita jek bau law xmndi....hahahaha....

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment