Tuesday, September 28, 2010

HeBat Sungguh Kuasa CINTA..hahaha

TerLalu Lama RasaNya Tidak MenjeNGah Blog ni..hihi...xda Ksedaran dLm diri..
BerdasarkAN Tajuk Msti U olls Dh Taw kan PA ku Nk cite..
hehe...

CINTA....
Satu perkataaN Yg Sungguh Cantik..Lagi Cntik biLa Kita sndiri MngaLamiNya...
Sape Yg Tgah BercinTa tu..Mmg taw apa rasaNya penaNgan Cinta...
Bahagia.....ituLah word Yg sesuai kot..hehehe
Yup...aku Xnafikan..CINTA Yang BersulamkaN dgN KeiKhLasan n KejujuraAn...INSYAALLAH, akaN Sntiasa Bahagia Selalu..
Rasa di SayaNgi....

Aku Penah Ase??
penah...Tipu La kAn Law x PeNah..
hihi....
BiLa ada Yg syg Kita...rasa BertuaH sgt...rasa Dihargai...
Rasa duNia n..Ana Yg pUnya...hahahaha

TAPI...
kaLi ni..BUkan Nak Cite Yang KeindahN bercinta...
aku nak share KeparaHan aku Dlm MEngeNali cinTa seOraNg Lelaki...

Apa dia buat??
Dia berJaya LukakaN hati saya Taw...hukhuk..cedeyh!!!
sape X sedih KaN BiLa Hati DIpermaInkan....rasa X diHargai...
huhu...
BiLa AKu Dh MuLa Syg....dia Maen2Kan PerasaaN aku...apa dia Ingat PrasaaN aku ni..Barang Jualan kat pasar Lambak??
cet!!! dush3x..
MacaM2 aLasan dia Bagi bagi Mnutup Kesalhan Sndiri...
Semua KesaLahan ATas Bahu aku....xpalah...REDHA jekla..
nak wat cmne kan....dh Nama Pon LELAKI...

Hampir 3Hari jugakla...Aku BermaIn dgN air Mata....
Pk, Apa SaLah AKu pada dia....
TAPI....
BersYUkur YA ALLAH...
aku Masih Punye TEMAN & SAHABAT yaNg Banyak Tlong aku...
banyak Bagi Nasihat...kata2 Smngat...
aku mmg syang diorg...
SYG SGT..

Kak Nisa...Kak Aini...Mil...Nadia...Kak Yus..Kak Ngah..Fieza..Huda...Pka...
koraNg Sume Bnyak BAntu aku...
Sntiasa Ada Bila aku susah....
bila aku senang....
Moga ALLAH sahaja Yang membalas SegaLa jasa2 Korang pada aku...

Buat LELAKI Tersebut...
Aku hanya doakan kebahagiaan utk dia....ALHAMDULILLAH...
Aku Sket pon xda prasaaN denDam PDa DIa.....
Sket pon xda....
berHarap sgt dia X wat Bnda Yg sama Pda org len...
INSYA ALLAH...

kawan2 pesan..."ko akan dpt yg > baek dari diA OGY....
dia xlayak utk ko....
ko x rugi apa2 pon law xdpt dia"
btoiiii ke...eden pon tataw...
yg aku taw.....Aku dah kembali tenaNg SKrg...
xmaw pk2 dah....

mak sya puLak Pesan...
Blaja je duLu...bab2 cinta tuh....INSYAALLAH....TUHAN da..
"Kita masih da TUHAN anakku...Kalu sedyh...xda TemPat Nak Ngadu..Ambil Air sembahyang...Ngadu Kat Tuhan Ye syg..mak nagn abah jauh..."
huhu...syg mak...syang abh sgt2...
mak ngan abah slalu ada kala ankmu ini suke dan duka....
tiada pengganti utk mak ngan abh....



okla....asenye smpai sni dulu...nak smbung analisis data..hehe...kalu asyik layan blog karang..sume kje xjdi....AKU NAK BUKTIKAN PADA (MHY).... I WILL SURVIVE WITHOUT U!!!!!!!
Aku juga boleh berjaya....
YES!!!!!!!!!!!!!!!
CHAIYOKKKKKKKK




No comments:

Post a Comment