Sunday, March 28, 2010

Terima KaSih Ya ALLAH...
Kau KemBalikan semula Seorang Teman KepadaKu..
Sungguh terharu Aku diMalam hari...
ALhamdulillah....

SesungguhNya...Persahabatan Sgt2 Bermakna Dlm Hidupku...
Tanpa sahabat...Aku x bisa Berdiri...
x bisa melayari keHidupan Dengan Bahagia..
terima Kasih YA ALLAH...

Banyak Yg Perlu diperbaiKi..
InsyaALLAH...
selagi Nyawa MAsih Di jasad...
Akan Ku cuba Utk Membahagiakan kawan2...
akan cuba tidak MenyaKIti Mereka...
baik dari segi Emosi dan Juga Fizikal...

buat semua kawan..teman dan sahabat...
kalian semua sgt bermakna dlm hidupku...
sgt2 berbangga mempunyai teman seperti kalian...
harapanku...
andai aku tersilap langkah dalam melalui dunia yang penuh cabaran ini...
tegurlah aku...maafkanlah aku.../
kerna....aku hamba ALLAH yang serba kekurangan...
masih memerlukan bimbingan dan teguran dari kalian....

semoga dengan teguran n nasihat kalian...
aku mampu menjadi seorang TEMAN..KAWAN...atau SAHABAT kalian sush n senang...
sabahat yang mampu membahagiankan dan juga menggembirakan kalian...
SELAGI NYAWA MASIH DIBADAN....

No comments:

Post a Comment