Saturday, October 3, 2009

~~SUNDAY...OCT 4~~

KeHidUpaN BerGeLar SisWazaH... Hmmmm... Dgar McM Best JE Kan?? Mmg Best PoN....

TapI DLm MAsa YaNg SaMA.. Banyak BNda Yang PErLu Aku HAdapi... SumeNye MEmerLukaN KEsabaRAN... HiLAng KEsabaraN..HilangLah cita2 ... ALhamduLIllAh... Aku Berjaya HadaPi suMe Ini... BerbeKaLkan SemaNgat Dan Dorongan Orang Seke
Liling... UcapaN Terima KAsih Utk SEmua Ini...


Baru Satu Sem Aku MElanjutkan PEngajian...
Masih Ada 1 Tahun lagi... Lama TUh!! tapi... Pejam CeLik..P
Ejam ceLik... insyaALLAH... sume n AKan Berakhir... DOakan AKu yea KAwan2....


N Mak Saya Yang SaNgat2 Aku syg...X da Pengganti Untuk Dia...(^_^)




N PLak Ayah Sya...Aku PAnggiL dia Abah...SyanG ABAH Sgt2....(^_^)
ok....thats all...bersambug next time...daaaaaaaaaa


Tiada manusia yang berjaya dalam semua yang dilakukannya dan
kewujudan kita ini sebenarnya mesti menempuh kegagalan. Yang penting
ialah kita tidak menjadi lemah semasa kegagalan itu terjadi dan
kekalkan usaha hingga ke akhir hayat.
- Joseph Conrad

No comments:

Post a Comment